•  
  • Instytut
    • O Instytucie
    • Dyrekcja Instytutu
    • Pełnomocnicy Dziekana ds. Kierunków
    • Rada Dyscypliny Naukowej Historia
    • Pracownicy
    • Akredytacja
    • Kronika
    • Kontakt
  • Nauka
    • Konferencje
    • Prace Naukowe - "Zeszyty Historyczne"
    • Twierdze osiemnastowiecznej Europy
  • Dydaktyka
    • Kształcenie hybrydowe oraz na odległość
    • Plany zajęć
    • Zasady dyplomowania IH UJD
    • Praktyki
    • Sesja egzaminacyjna
    • System Zapewnienia Jakości Kształcenia
    • Toki studiów
    • Programy studiów
    • Programy wyrównawcze
  • Dla kandydatów
    • Rekrutacja
    • Specjalności studiów
    • Sylwetka absolwenta
    • Studia doktoranckie
    • Kursy
    • Szkoły partnerskie
  • Dla studentów
    • Dyżury pracowników
    • USOSweb
    • Studia doktoranckie
    • Koła Naukowe
    • Materiały do pobrania
    • Seminaria dyplomowe
    • Opiekunowie lat
  • Pracownicy
    • Pracownicy IH UJD
    • Ogłoszenia dla pracowników
  • Ogłoszenia
  • Współpraca
    • Aktualności i komunikaty
    • Profesorowie zagraniczni
    • Oferta dydaktyczna dla studentów zagranicznych
    • Wymiana semestralna
    • Erasmus
  • Nasi studenci
    • Historia
    • Iberoznawstwo
  • Deklaracja dostępności
  • » Aktualności i komunikaty
  • » Profesorowie zagraniczni
  • » Oferta dydaktyczna dla studentów zagranicznych
  • » Wymiana semestralna
  • » Erasmus
Wersja dla niedowidzacych
A A A

Współpraca » Erasmus

 

Sprawozdanie ze spotkania ze studentami będącymi na wymianie w ramach programu Erasmus+

 

24 stycznia 2020 roku, studenci kierunku Iberoznawstwa, uczestniczyli w spotkaniu z trzema studentami z Hiszpanii (Carlos Márquez García, Miguel Aparicio Redondo, Rafael Fernández Jiménez) przebywającymi w Częśtochowie w ramach programu Erasmus+.
            Studenci z Hiszpanii zapoznali studentów Iberoznawstwa z zasadami funkcjonowania Uniwersytetów w ich ojczyźnie. Opowiadali, jak wygląda codzienność uczelniana w ich kraju. Zostały poruszone dwie najważniejsze kwestia – forma organizacji przedmiotów i sposób ich realizacji, oraz struktura ich uczelni. Hiszpanie poruszyli także różnice będące między naszymi dwoma krajami w tym: 10-stopniowy system oceniania, zróżnicowany kalendarz akademicki, oraz fakt, że każde studia zarówno te publiczne jak i prywatne są płatne.
            Bardzo interesującą kwestią okazało się życie studenckie w Hiszpanii.
Najciekawsze jednak, okazało się dla studentów Iberoznawstwa zagadnienie związane z formami grzecznościowymi stosowanymi w codziennym życiu akademickim.

 

 


« wstecz
| Instytut | Nauka | Dydaktyka | Dla kandydatów | Dla studentów | Pracownicy | Ogłoszenia | Współpraca | Nasi studenci | Deklaracja dostępności

Valid XHTML 1.0 Strict

Online: 1 | Wszystkich wizyt: